" /> اوزون تراپی و پلاسما در درمان عفونت واژن _دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان
آدرس : تهران پارس 09904162293 02176710465 drramzannezhad
انتخاب صفحه

دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان در  مورد  اوزون تراپی و پلاسما در درمان عفونت واژن با شما صحبت می کنند: در مورد روش­های درمانی دارویی عفونت­های مکرر ناحیه ژنیتال تا حدی صحبت کردیم و گفتیم که اولاً رژیم غذایی و بهداشت ناحیه ژنیتال و همچنین بهداشت سکس باید رعایت بشه. اما اگر علی­رغم این موارد در مصرف درمان دارویی مجدداً این عفونت­ها داره تکرار می­شه. ما می­تونیم از روش دیگه هم استفاده بکنیم برای درمان مثل دی بی دی پلاسما که در ۱ یا ۲ جلسه انجام می­شه و میزان ترشحات خیلی سریع ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاهش پیدا می­کنه و بعد از اون میزان پاسخ فرد به درمان­های دارویی ما افزایش پیدا می­کنه. استفاده از این دستگاه حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می­کشه. هیچ دردی برای بیمار نداره و یک کار کاملاً سرپایی و بدون نیاز به بی­حسی هست. شما می توانید جهت مشاوره با مطب دکتر ریحانه رمضانی نژاد که در تهران پارس واقع شده تماس بگیرید. شماره تماس ما برای تعیین وقت:  76710465-021 و ۰۹۹۰۴۱۶۲۲۹۳

از پیج اینستاگرام دکتر ریحانه رمضانی نژاد دیدن فرمایید.

lo-ne

دکتر ریحانه رمضانی نژاد-دکتر زنان ،زایمان

مجهزترین مرکز درمانی و زیبایی واژینال در شرق تهران

لیزرمونالیزا تاچ، RF واژینال (هیگز)