" /> عفونت مکرر واژن(دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان)
آدرس : تهران پارس 09904162293 02176710465 drramzannezhad
انتخاب صفحه

دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان در مورد عفونت مکرر واژن در خانم ها با شما صحبت می کنند: خیلی از خانم­ها با عفونت­های  مکرر واژینال مراجعه می­کنند و روزانه ما مراجعین خیلی زیادی داریم که دچار عفونت­های مکرر ناحیه ژنیتال هستند. در مورد درمان این ها اول ما باید ببینیم نوع ترشحات چی هست، نوع عفونت چی بوده و یک مشاوره کامل باید با بیمار انجام بشه. برای درمان یک سری رزیم­های غذایی باید رعایت بشه، بهداشت سکس خیلی مهم هست که یک سری نکات ریزی داره که باید حتماً در طی مشاوره با بیمار صحبت بشه در موردش.همچنین استفاده از داروهای مکرر می­تونه روی عفونت های ناحیه ژنیتال تاثیر بگذاره گاهی وقت­ها ما مجبوریم برای درمان پاپ اسمیر و کشت از ترشحات واژن ارسال بکنیم برای آزمابشگاه تا نوع دقیق عفونت مشخص بشه. روش­های درمانی به جز استفاده از داروها خیلی متنوع هست که در مورد اون­ها توضیح خواهیم داد. شما می توانید جهت مشاوره با مطب دکتر ریحانه رمضانی نژاد که در تهران پارس واقع شده تماس بگیرید. شماره تماس ما برای تعیین وقت:  ۷۶۷۱۰۴۶۵-۰۲۱ و ۰۹۹۰۴۱۶۲۲۹

از پیج اینستاگرام دکتر ریحانه رمضانی نژاد دیدن فرمایید.

center

دکتر ریحانه رمضانی نژاد-دکتر زنان ،زایمان

مجهزترین مرکز درمانی و زیبایی واژینال در شرق تهران

لیزرمونالیزا تاچ، RF واژینال (هیگز)