" /> علائم ظاهری سرطان پستان | دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان
آدرس : تهران پارس 09904162293 02176710465 drramzannezhad
انتخاب صفحه

علائم ظاهری سرطان پستان(دکتر ریحانه رمضانی نژاد)

دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان در مورد  علائم ظاهری سرطان پستان با شما  صحبت می­کنند: چند تا نشانه هست در مورد بیماری های پستان که به محض مشاهده باید به پزشک برای معاینه مراجعه بکنید. اولین مورد ضخیم شدن پوست ناحیه پستان به صورت موضعی هست، ایجاد فرورفتگی در پوست روی پستان ها، زخم اطراف نوک پستان اگر که به داروی های معمول جواب نده، هر گونه ترشح غیر عادی از نوک پستان خصوصا ترشحات خونی، ایجاد درد یا التهاب به صورت موضعی ، کشیده شدن نوک پستان به سمت داخل، بزرگ شدن و برجستگی عروق روی ناحیه پستان، ایجاد برآمدگی و توده هایی که قابل دید هستند، ایجاد زخم های پوستی متعدد در روی پستان و همچنین پوست پرتقالی شدن پستان، تغییر در اندازه یا شکل پستان به صورت غیر متقارن و لمس توده های مخفی در پستان . شما می توانید جهت مشاوره با مطب دکتر ریحانه رمضانی نژاد که در تهران پارس واقع شده تماس بگیرید. شماره تماس ما برای تعیین وقت:  76710465-021 و ۰۹۹۰۴۱۶۲۲۹۳

از پیچ اینستاگرام دکتر ریحانه رمضانی نژاد دیدن فرمایید.

center

دکتر ریحانه رمضانی نژاد-دکتر زنان ،زایمان

مجهزترین مرکز درمانی و زیبایی واژینال در شرق تهران

لیزرمونالیزا تاچ، RF واژینال (هیگز)