" /> عوارض سزارین - دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان
آدرس : تهران پارس 09904162293 02176710465 drramzannezhad
انتخاب صفحه

عوارض سزارین چیست؟

دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان در مورد عوارض سزارین  با شما صحبت می کنند: مهم ترین عوارضی که سزارین می تونه داشته باشه عفونت هست، خونریزی، ایجاد لخته های خون داخل عروق به علت بی تحرکی بدن بعد از انجام جراحی همچنین آسیب روده  و مثانه در حین جراحی که در موارد نادر می تونه اتفاق بیفته در کسانی که جراحی های قبلی شکمی و چسبندگی داخل شکم داشتند مهم ترین عارضه ای که می تونه داشته باشه این هستش که  در بارداری بعدی بیمار دچار چسبندگی غیر طبیعی جفت داخل رحم می شه و باعث می شه که موقع سزارین دوم و سوم جفت به راحتی جدا نشهو خونریزی شدید ایجاد بکنه  در موارد معدودی این خونریزی به علت اینکه  قابل کنترل نیست مجبور می شیم رحم بیمار رو خارج بکنیم عارضه دیگه ایجاد  اختلال تنفسی  زود گذر در نوزادی هست که توسط سزارین متولد می شه. در مورد زایمان طبیعی و عورارضش صحبت می کنیم.شما می توانید جهت مشاوره با مطب دکتر ریحانه رمضانی نژاد که در تهران پارس واقع شده تماس بگیرید. شماره تماس ما برای تعیین وقت:  ۷۶۷۱۰۴۶۵-۰۲۱ و ۰۹۹۰۴۱۶۲۲۹۳

lo-ne

دکتر ریحانه رمضانی نژاد-دکتر زنان ،زایمان

مجهزترین مرکز درمانی و زیبایی واژینال در شرق تهران

لیزرمونالیزا تاچ، RF واژینال (هیگز)

کربوکسی تراپی و اوزون تراپی

دستگاه ED plasma , DBD plasma

دریافت نوبت

www.drramezaninezhad.com

drramezaninezhad

تهران- فلکه ی دوم تهرانپارس- خ جشنواره- بین چهارراه سید الشهدا و خ سجده ای- روبروی داروخانه ی دکتر بحرینی– پلاک ۲۴۸- طبقه ۴- واحد ۱۱