" /> پیشگیری و درمان تبخال تناسلی | دکتر ریحانه رمضانی نژاد متخصصص و جراح زنان - تهران پارس
آدرس : تهران پارس 09904162293 02176710465 drramzannezhad
انتخاب صفحه

دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان در مورد پیشگیری و درمان تبخال تناسلی با شما صحبت می کنند: راه­های پیشگیری از ابتلا به ویروس تبخال تناسلی بدین صورت هست که فرد روابط جنسی تک همسری و تک پارتنری داشته باشه از کاندوم در روابط جنسیش استفاده بکنه. که البته کاندوم می­تونه به صورت کامل محافظت ایجاد بکنه. همچنین با فردی که دچار ضایعات فعال تبخال تناسلی هست رابطه جنسی برقرار نکنه. هیچ درمان قطعی برای درمان تبخال تناسلی تاکنون شناخته نشده و این ویروس زمانی که وارد بدن فرد بشه به صورت مادام العمر در بدن باقی می­مونه و می­تونه هر از گاهی برای بیمار علائم بالینی ایجاد بکنه. درمان­های موضعی و خوراکی که در حال حاضر استفاده می­شه میتوانند باعث تخفیف علائم بیماری بشن و مدت زمان علائم بیماری رو کاهش بدهند و تعداد موارد عود رو کمتر کنند همچنین امکان انتقال به پارتنر جنسی فرد رو  کاهش بدهند. شما می توانید جهت مشاوره با مطب دکتر ریحانه رمضانی نژاد که در تهران پارس واقع شده تماس بگیرید. شماره تماس ما برای تعیین وقت:  ۷۶۷۱۰۴۶۵-۰۲۱ و ۰۹۹۰۴۱۶۲۲۹۳

از پیج اینستاگرام دکتر ریحانه رمضانی نژاد دیدن فرمایید.

center

دکتر ریحانه رمضانی نژاد-دکتر زنان ،زایمان

مجهزترین مرکز درمانی و زیبایی واژینال در شرق تهران

لیزرمونالیزا تاچ، RF واژینال (هیگز)