معرفی هیگز RF

معرفی هیگز RF

در مورد معرفی هیگز RF دکتر ریحانه رمضانی نژاد جراح و متخصص زنان توضیح می دهند: دستگاه هیگز یک نوع RF واژینال هست که از انرژی رادیوفرکانس گرمایشی و کششی استفاده می­کنه و با استفاده از این گرما و کشش خون رسانی در ناحیه لگن را افزایش می­ده و عضلات کف لگن رو به ورزش هوازی وادار می کنه. با استفاده از این روش خیلی از بیماری ها و مشکلات خانم ها قابل درمان هست و اگر فرد در مراحل اولیه برای درمان مراجعه بکنه نیاز به خیلی از جراحی ها از بین میره. شما می توانید جهت مشاوره با مطب دکتر ریحانه رمضانی نژاد که در تهران پارس واقع شده تماس بگیرید. شماره تماس ما برای تعیین وقت:  76710465-021 و 09904162293

دستگاه هیگز یکی از جدیدترین دستگاه هایی است که با انرژی رادیو فرکانس RF عمل میکند. تفاوت و مزیت آن نسبت به سایر دستگاه ها RF به این دلیل است که انقباض و گرمایش توام ایجاد می کند. به دنبال انرژی گرمایشی، خون رسانی در ناحیه افزایش پیدا می کند و به جوان سازی کمک می شود و با انرژی انقباضی هم باعث تقویت عضلات می شود.
از دستگاه هیگز در درمان شلی ها و افتادگی های واژن ،ایجاد سفتی و تنگی در واژن،درمان تکرر و بی اختیاری ادرار،رفع احساس عدم کامل تخلیه ادرار،درمان دردهای مزمن لگنی،رفع عفونت ها و جوان سازی مخاط استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button